Psichologo asistentas

Poreikis bendrauti yra vienas iš svarbiausių žmogaus poreikių. Būti išklausytam, išgirstam ir suprastam svarbu ne tik vaikui, paaugliui, bet ir suaugusiam žmogui. Susidūrus su problemomis žmonėms yra svarbu pasikalbėti su neutraliu asmeniu, su specialistu, kuris, kaip veidrodis atspindi jausmus, kartu ieško išeities sunkioje situacijoje.

Psichologe gimnazijoje dirba

Agnė Petrauskaitė Psichologo asistentė

Kabinetas Nr. 214

Darbo laikas

Savaitės dienos

Priėmimo laikas

Pietūs

Pirmadienis

8.00 – 14.00

12.00 – 12.30

Antradienis

   

Trečiadienis

10.30 – 16.00

12.00 – 12.30

Ketvirtadienis

10.30 – 16.00

12.00 – 12.30

Penktadienis    

Kontaktai Mobilusis +370 688 54265

El. paštas Rašyti

Psichologinės pagalbos uždaviniai

  1. Nustatyti mokinio psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas ir padėti jas spręsti. 
  2. Stiprinti mokytojų, tėvų (globėjų, rūpintojų) gebėjimą bendrauti su mokiniais, turinčiais psichologinių problemų. 
  3. Padėti kurti palankias psichologines sąlygas mokinio ugdymo(si) procese.

Psichologo asistentės veiklos sritys ir funkcijos

  1. Bendradarbiavimas. Bendradarbiavimas su mokytoju, specialiuoju pedagogu, logopedu, socialiniu pedagogu ir kitais su mokiniu dirbančiais specialistais numatant ugdymo tikslų ir uždavinių pasiekimo būdus.
  2. Tyrimai. Aktualių gimnazijai grupinių tyrimų, apklausų inicijavimas, rengimas ir įgyvendinimas atsižvelgiant į mokyklos bendruomenės poreikius.
  3. Švietimas. Mokinių, tėvų (globėjų), pedagogų ir visos gimnazijos bendruomenės švietimas mokinių bendravimo, mokymosi motyvacijos, adaptacijos mokykloje problemų sprendimo, psichologinių krizių įveikimo ir pan. klausimais.
  4. Psichosocialinių įgūdžių ugdymas. Savęs pažinimo, bendravimo, psichosocialinių įgūdžių ugdymo užsiėmimų grupėse vedimas klasės valandėlių metu. 
  5. Psichologinių problemų sprendimas ir prevencija. Inicijavimas, rengimas ir įgyvendinimas prevencinių programų, padedančių išvengti psichologinių ir ugdymo problemų bei veiksmingiau ugdyti psichologinių problemų turinčius vaikus.

Psichologinė pagalba mokykloje teikiama, kai

1. Mokinys į psichologą kreipiasi savarankiškai.
2. Prašo mokinio tėvai (globėjai).
3. Siunčiamas mokytojų.
4. Prašo Vaiko teisių apsaugos tarnyba, jeigu tėvai nesirūpina vaiku.

Į mokyklos psichologą gali kreiptis, kai

  • Pasijunti vienišas.
  • Labai nerimauji: bijai lankyti mokyklą, kalbėti prieš klasę, rašyti kontrolinius ir kt.
  • Susiduri su mokymosi sunkumais, nenori mokytis ar lankyti pamokų.
  • Nesutari su tau svarbiais žmonėmis.
  • Trūksta pasitikėjimo savimi.
  • Nori atsisakyti žalingų įpročių.
  • Nori save geriau save pažinti.
  • Nori pagerinti savo bendravimo įgūdžius: išmokti valdyti neigiamas emocijas, susidraugauti, atsisakyti drovumo ir pan.
  • Susiduri su liūdesiu ar patiri rimtų sukrėtimų (artimųjų netektis, tėvų skyrybos).
  • Nori pasikalbėti su suaugusiuoju, kuris supras ir neišduos.
  • Susiduri su gyvenimiškomis situacijomis, kai reikia priimti sudėtingus sprendimus.

Svarbu

Psichologas nepasakoja kliento paslapčių kitiems, o garantuoja konfidencialumą.

Dokumentai

Psichologas Atnaujinta Dydis
Psichologinės pagalbos teikimo tvarkos aprašas 2024 m. 2024-10-20 09:34:16 139.15 KB
Psichologinės pagalbos teikimo tvarkos aprašas 2016 m. 2024-10-17 10:02:29 244.75 KB

Psichologo pranešimai

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.30 – 09.15
  • 2. 09.25 – 10.10
  • 3. 10.20 – 11.05
  • 4. 11.25 – 12.10
  • 5. 12.30 – 13.15
  • 6. 13.25 – 14.10
  • 7. 14.20 – 15.05
  • 8. 15.15 – 16.00
  • 9. 16.10 – 16.55
Iki žiemos (Kalėdų) atostogų liko
  • dien.
  • val.
  • min.
  • sek.