Vaiko gerovės komisijos sudėtis 2024-2025 m. m.
Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos komisijoje |
---|---|---|---|
1. | Viktorija Purvinienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Pirmininkė |
2. | Vitalija Žaldokienė | Socialinė pedagogė (atsakinga už smurto ir patyčių prevenciją) | Pirmininkės pavaduotoja |
3. | Daiva Vasiljevienė | Biologijos mokytoja metodininkė | Komisijos sekretorė |
4. | Rūta Dvorkinienė | Choreografijos mokytoja metodininkė (atsakinga už socialinį emocinį ugdymą) | Narė |
5. | Neringa Guzelienė | Anglų kalbos mokytoja metodininkė (atsakinga už krizių valdymą) | Narė |
6. | Karolina Juoskaitė-Vitkauskė | Karjeros specialistė (atsakinga už karjeros ugdymą) | Narė |
7. | Dalė Urbonienė | Tikybos mokytoja metodininkė | Narė |
8. | Agnė Petrauskaitė | Psichologo asistentė (atsakinga už įtraukųjį ugdymą) | Narė |
9. | Jūratė Stulpinienė | Vokiečių kalbos vyresnioji mokytoja (atsakinga už karjeros ugdymą) | Narė |
Vaiko gerovės komisijos funkcijos
- Atlieka Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme Komisijai numatytas funkcijas.
- eikia siūlymus mokyklos vadovui dėl saugios ir vaikui palankios ugdymosi aplinkos kūrimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo, prevencijos priemonių ir (ar) prevencinių programų įgyvendinimo.
- Atlieka mokinio ugdymosi poreikių pirminį vertinimą.
- Organizuoja ir koordinuoja mokymosi, švietimo ar kitos pagalbos mokiniui teikimą, pagrindinio ugdymo programos antrosios dalies ir vidurinio ugdymo programų pritaikymą, mokinio individualaus ugdymo plano sudarymą ir jo įgyvendinimą.
- Teikia siūlymus Gimnazijos vadovui dėl kreipimosi į savivaldybėje vaiko teisių apsaugą užtikrinančią instituciją, kai vaiko tėvai (globėjai, rūpintojai) neužtikrina vaiko teisių ir teisėtų interesų, įgyvendindami savo teises ir vykdydami pareigas;
- Kartu su Gimnazijoje dirbančiu karjeros specialistu konsultuoja specialiųjų ugdymosi poreikių turintį mokinį, dėl jo tolesnio mokymosi ir profesijos pasirinkimo (galias atitinkančios mokymosi programos ir (ar) mokymosi įstaigos pasirinkimo) ir pagal galimybes baigiamosios klasės specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiam mokiniui užtikrina sklandų palydėjimą / perėjimą į kitą pasirinktą švietimo įstaigą.
- Inicijuoja vaiko minimalios priežiūros priemonės skyrimą, vaiko minimalios priežiūros priemonės pakeitimą, pratęsimą ar panaikinimą.
- Pasibaigus nustatytam vaiko vidutinės priežiūros ar auklėjamojo poveikio priemonės vykdymo terminui, organizuoja vaikui reikalingos mokymosi, švietimo ar kitos pagalbos teikimą siekiant sklandaus vaiko įsitraukimo į ugdymo procesą.
Dokumentai
Pamokų laikas