Vaiko gerovės komisijos sudėtis 2025-2026 m. m.
| Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos komisijoje |
|---|---|---|---|
| 1. | Viktorija Purvinienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Pirmininkė |
| 2. | Raimonda Varnelienė | Socialinė pedagogė (atsakinga už smurto ir patyčių prevenciją) | Pirmininkės pavaduotoja |
| 3. | Daiva Vasiljevienė | Biologijos mokytoja metodininkė | Komisijos sekretorė |
| 4. | Rūta Dvorkinienė | Choreografijos mokytoja metodininkė (atsakinga už socialinį emocinį ugdymą) | Narė |
| 5. | Lijana Lukošiūnienė | Istorijos mokytoja metodininkė (atsakinga už krizių valdymą) | Narė |
| 6. | Karolina Juoskaitė-Vitkauskė | Karjeros specialistė (atsakinga už karjeros ugdymą) | Narė |
| 7. | Vilija Šimkonytė | Rusų kalbos vyresnioji mokytoja | Narė |
| 8. | Simona Šerkšnas | Specialusis pedagogas | Narys |
| 9. | Danielius Urmanavičius | Fizinio ugdymo vyresnysis mokytojas | Narys |
| 10. | Agnė Petrauskaitė | Psichologo asistentė (atsakinga už įtraukųjį ugdymą) | Narė |
Vaiko gerovės komisijos funkcijos
- Atlieka Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme Komisijai numatytas funkcijas.
- eikia siūlymus mokyklos vadovui dėl saugios ir vaikui palankios ugdymosi aplinkos kūrimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo, prevencijos priemonių ir (ar) prevencinių programų įgyvendinimo.
- Atlieka mokinio ugdymosi poreikių pirminį vertinimą.
- Organizuoja ir koordinuoja mokymosi, švietimo ar kitos pagalbos mokiniui teikimą, pagrindinio ugdymo programos antrosios dalies ir vidurinio ugdymo programų pritaikymą, mokinio individualaus ugdymo plano sudarymą ir jo įgyvendinimą.
- Teikia siūlymus Gimnazijos vadovui dėl kreipimosi į savivaldybėje vaiko teisių apsaugą užtikrinančią instituciją, kai vaiko tėvai (globėjai, rūpintojai) neužtikrina vaiko teisių ir teisėtų interesų, įgyvendindami savo teises ir vykdydami pareigas;
- Kartu su Gimnazijoje dirbančiu karjeros specialistu konsultuoja specialiųjų ugdymosi poreikių turintį mokinį, dėl jo tolesnio mokymosi ir profesijos pasirinkimo (galias atitinkančios mokymosi programos ir (ar) mokymosi įstaigos pasirinkimo) ir pagal galimybes baigiamosios klasės specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiam mokiniui užtikrina sklandų palydėjimą / perėjimą į kitą pasirinktą švietimo įstaigą.
- Inicijuoja vaiko minimalios priežiūros priemonės skyrimą, vaiko minimalios priežiūros priemonės pakeitimą, pratęsimą ar panaikinimą.
- Pasibaigus nustatytam vaiko vidutinės priežiūros ar auklėjamojo poveikio priemonės vykdymo terminui, organizuoja vaikui reikalingos mokymosi, švietimo ar kitos pagalbos teikimą siekiant sklandaus vaiko įsitraukimo į ugdymo procesą.
Dokumentai
Pamokų laikas